Ultimele subiecte
Subiecte similare
Detector invisible yahoo
Introdu in casuta de mai jos ID-ul pe care vrei sa-l verifici
KISS FM
Counter-Strike Entintity Guide
:: Jocuri :: Counter Strike :: Tutoriale
Pagina 1 din 1
Counter-Strike Entintity Guide
In acest tutorial voi incerca sa explic ce face fiecare entitate pt. Counter-Strike si ceea ce fac toate optiunile sale.
Entitati ENV:
env_beam
Creaza o raza laser intre 2 puncte
Attributes:
* Name (targetname) - Numele tinteti
* Start Entity (LightningStart) - Numele entitatii de la care pleaca raza
* Ending Entity (LightningEnd) - Numele entitatii la care se sfarseste raza
* Render FX (renderfx) - Ofera obiectului sau entitatii entitatii un Render Special
* Brightness (renderamt) - Luminozitate
* Beam Color (rendercolor) - Culoarea Razei
* Radius (Radius) - Raza de sunet
* Life (life) - Pt. cat timp sa stea raza activa.0 = Infinit
* Width of beam (BoltWidth) - Latimea razei (pixeli*0.1). Latimea poate sa fie intre: 0-255.
* Amount of noise (NoiseAmplitude) - Cantitea de sunet Poate sa fie intre: 0-255.
* Sprite Name (texture) - Nume sprite-ul care sa fie folosit ca textura pt. Raza
* Texture Scroll Rate (TextureScroll) - Cat de repede sa se ruleze textura in jurul razei. Raza 0-100.
* Frames per 10 seconds (framerate) - Frame rate-ul pt. animatia razei(0=Frame Rate)
* Starting Frame (framestart) - Sprite-ul animatiei de la care sa inceapa
* Strike again time (StrikeTime) - Cat sa astepta pana raza se opreste si sa inceapa din nou in interval de 10 secunde.Valoarea trebuie sa fie intre 0 si 255
* Damage / second (damage) - Damage-ul care sa fie facut monstrilor/playerilor cand trec prin raza
Flags:
* Start On (1)
* Toggle (2)
* Random Strike (4)
* Ring ( - Formeaza un inel intre cele 2 tinte
* StartSparks (16)
* EndSparks (32)
* Decal End (64) - Decals (gauri de la gloante) apar atunci cand raza loveste un obiect
* Shade Start (128) - Inceputul razei dispare
* Shade End (256) - Sfarsitul rezeri dispare.
Notes:
* Entitatea Info_target poate fi folosit ca un punct de inceput sau de sfarsit pt. raza
* Poti crea raze miscatoare folosind func_trains ca tinte dar trebuie un brush ca origine pt. ca raza sa tinteasca la orgine
env_beverage
Pune in locul dorit o cutie cu suc ce da 1 la viata jucatorului
Attributes:
* Name (targetname) - Tinta care activeaza
* Pitch Yaw Roll (angles)
* Capacity (health) - De cate ori entitatea poate fi accesata. Dupa ce entitatatea a fost accesata odata numai poate fi accesata
* Beverage Type (skin) - Textura cutii cu suc
Valori:
0 = Coca-Cola
1 = Sprite
2 = Diet Coke
3 = Orange
4 = Surge
5 = Moxie
6 = La intamplare
Flags:
N/A
Notes:
* Fiecare cutie da jucatorului +1 punct la viata.
env_blood
Pune sange la locul dorit,simuland damage
Attributes:
* Name (targetname) - Entitatea ce trebuie pornita pt. a activa sangele
* Pitch Yaw Roll (angles) - Directia
* Blood color (color) - Culoarea sangelui 0=rosu 1=galber
* Amount of blood (amount) - Cantitatea de sange,cu cat mai mare valoarea cu atat mai mult sange
Flags:
* Random Direction (1) - Sangele se imprastia peste tot ignorand Directia
* Blood Stream (2) - Trage o raza de sange in loc de o pata
* On Player (4) - Sangele curge din playerul care l-a activat
* Spray decals ( - Creaza sange pe Decals-uri sau pe orice obiect din calea lui
env_bubbles
Creaza balonase ce se ridica
Attributes:
* Name (targetname) - Poate activat sau dezactivat
* Bubble density (density) - Numarul de balonase care sa fie produse
* Bubble frequency (frequency) - Cu cat este setata o valoare mai mare cu atat intarzierea dintre seturile de balonase este mai mica.
* Speed of Current (current) - Numarul de balonasa care sa se ridice in directia mentionata
Flags:
* Start Off (1)
Notes:
* Aceasta este o entitate baza pe un Brush
* Balonase orizontale pot fi produse cu aceaste entitate.Folositi o entitate cyler in loc, cu modelul 'pipe_bubbles.mdl'
env_explosion
Aceasta entitatea creaza o combinatie de fum,foc,scantei,decals-uri si sunete cunoscuta sub numele de explozie
Entitati ENV:
env_beam
Creaza o raza laser intre 2 puncte
Attributes:
* Name (targetname) - Numele tinteti
* Start Entity (LightningStart) - Numele entitatii de la care pleaca raza
* Ending Entity (LightningEnd) - Numele entitatii la care se sfarseste raza
* Render FX (renderfx) - Ofera obiectului sau entitatii entitatii un Render Special
* Brightness (renderamt) - Luminozitate
* Beam Color (rendercolor) - Culoarea Razei
* Radius (Radius) - Raza de sunet
* Life (life) - Pt. cat timp sa stea raza activa.0 = Infinit
* Width of beam (BoltWidth) - Latimea razei (pixeli*0.1). Latimea poate sa fie intre: 0-255.
* Amount of noise (NoiseAmplitude) - Cantitea de sunet Poate sa fie intre: 0-255.
* Sprite Name (texture) - Nume sprite-ul care sa fie folosit ca textura pt. Raza
* Texture Scroll Rate (TextureScroll) - Cat de repede sa se ruleze textura in jurul razei. Raza 0-100.
* Frames per 10 seconds (framerate) - Frame rate-ul pt. animatia razei(0=Frame Rate)
* Starting Frame (framestart) - Sprite-ul animatiei de la care sa inceapa
* Strike again time (StrikeTime) - Cat sa astepta pana raza se opreste si sa inceapa din nou in interval de 10 secunde.Valoarea trebuie sa fie intre 0 si 255
* Damage / second (damage) - Damage-ul care sa fie facut monstrilor/playerilor cand trec prin raza
Flags:
* Start On (1)
* Toggle (2)
* Random Strike (4)
* Ring ( - Formeaza un inel intre cele 2 tinte
* StartSparks (16)
* EndSparks (32)
* Decal End (64) - Decals (gauri de la gloante) apar atunci cand raza loveste un obiect
* Shade Start (128) - Inceputul razei dispare
* Shade End (256) - Sfarsitul rezeri dispare.
Notes:
* Entitatea Info_target poate fi folosit ca un punct de inceput sau de sfarsit pt. raza
* Poti crea raze miscatoare folosind func_trains ca tinte dar trebuie un brush ca origine pt. ca raza sa tinteasca la orgine
env_beverage
Pune in locul dorit o cutie cu suc ce da 1 la viata jucatorului
Attributes:
* Name (targetname) - Tinta care activeaza
* Pitch Yaw Roll (angles)
* Capacity (health) - De cate ori entitatea poate fi accesata. Dupa ce entitatatea a fost accesata odata numai poate fi accesata
* Beverage Type (skin) - Textura cutii cu suc
Valori:
0 = Coca-Cola
1 = Sprite
2 = Diet Coke
3 = Orange
4 = Surge
5 = Moxie
6 = La intamplare
Flags:
N/A
Notes:
* Fiecare cutie da jucatorului +1 punct la viata.
env_blood
Pune sange la locul dorit,simuland damage
Attributes:
* Name (targetname) - Entitatea ce trebuie pornita pt. a activa sangele
* Pitch Yaw Roll (angles) - Directia
* Blood color (color) - Culoarea sangelui 0=rosu 1=galber
* Amount of blood (amount) - Cantitatea de sange,cu cat mai mare valoarea cu atat mai mult sange
Flags:
* Random Direction (1) - Sangele se imprastia peste tot ignorand Directia
* Blood Stream (2) - Trage o raza de sange in loc de o pata
* On Player (4) - Sangele curge din playerul care l-a activat
* Spray decals ( - Creaza sange pe Decals-uri sau pe orice obiect din calea lui
env_bubbles
Creaza balonase ce se ridica
Attributes:
* Name (targetname) - Poate activat sau dezactivat
* Bubble density (density) - Numarul de balonase care sa fie produse
* Bubble frequency (frequency) - Cu cat este setata o valoare mai mare cu atat intarzierea dintre seturile de balonase este mai mica.
* Speed of Current (current) - Numarul de balonasa care sa se ridice in directia mentionata
Flags:
* Start Off (1)
Notes:
* Aceasta este o entitate baza pe un Brush
* Balonase orizontale pot fi produse cu aceaste entitate.Folositi o entitate cyler in loc, cu modelul 'pipe_bubbles.mdl'
env_explosion
Aceasta entitatea creaza o combinatie de fum,foc,scantei,decals-uri si sunete cunoscuta sub numele de explozie
- Data de inscriere : 01/01/1970
:: Jocuri :: Counter Strike :: Tutoriale
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Vin 04 Ian 2013, 4:27 am Scris de guard207
» Metin 2 Steel By Game2Mover
Vin 31 Aug 2012, 10:21 pm Scris de Game2Mover
» Diablo metin2 , server pvp-pvm 2012 , armuri 2012 etc
Vin 24 Aug 2012, 5:00 pm Scris de antonialexandru
» Amnezia-Metin2 server pvp/pvm 2012 hostat
Mar 21 Aug 2012, 1:45 am Scris de antonialexandru
» Vortex-Metin2
Mar 03 Iul 2012, 6:42 pm Scris de ionutzule
» Purple dream2
Mier 13 Iun 2012, 9:05 pm Scris de da1234da
» Steel MT2 PRivat Server RO
Mier 06 Iun 2012, 4:04 pm Scris de Fasandam
» server metin2 in curand
Sam 02 Iun 2012, 3:58 pm Scris de mortalio
» Silent2 Metin2 PVP MOD || 8 GB RAM
Lun 14 Mai 2012, 9:31 pm Scris de silent2