Ultimele subiecte
Subiecte similare
Detector invisible yahoo
Introdu in casuta de mai jos ID-ul pe care vrei sa-l verifici
KISS FM
[Tutorial] Crearea unei piscine
:: Jocuri :: Counter Strike :: Tutoriale
Pagina 1 din 1
[Tutorial] Crearea unei piscine
1. Construim bazinul.
2. In interiorul lui mai construim un bloc, conform imaginii de mai jos, efectuam scobitura, si il pastram pentru a-l transforma in apa.
3. Ii schimbam textura in AAATRIGGER pentru a-l observa mai usor, iar apoi stabilim nivelul apei din piscina modificandu-i inaltimea (reglati unitatea de lungime a grilelor cu tastele ] [ pt. o precizie mai mare)
4. Transformam blocul in Entity (apasati click-dreapta -> Tie to Entity), in chenarul Class scriem tipul entitatii, si anume func_water, dupa care ii setam atributele: la Render Mode alegem Pure Color (astfel nu va mai conta textura), la FX Amount setam transparenta (0 - invizibil, 255 - opac), iar la FX Color alegem nuanta.
5. Construim o rampa
- folositi-va de unealta Vertex in planul x/z, pentru a da bazei rampii o forma oarecum mai acceptabila.
https://2img.net/r/ihimizer/img386/3907/60671320ik1.gif
6. Tineti apasat CTRL, selectati toate componentele ei (bazinul,apa si rampa) si grupati-le (click dreapta -> Group). Amplasati piscina unde doriti. Nu uitati de entitatile indisponibile unei harti:
info_player_start / info_player_deathmatch - puncte de spawn
light / light_environment - lumina
trigger_camera - locul unde "filmeaza" atunci cand te aflii in Team-Menu
SFAT: creati entitatea info_player_start inainte de a construi, pentru a aprecia raportul dintre volumul jucatorului si al obiectelor din jur
2. In interiorul lui mai construim un bloc, conform imaginii de mai jos, efectuam scobitura, si il pastram pentru a-l transforma in apa.
3. Ii schimbam textura in AAATRIGGER pentru a-l observa mai usor, iar apoi stabilim nivelul apei din piscina modificandu-i inaltimea (reglati unitatea de lungime a grilelor cu tastele ] [ pt. o precizie mai mare)
4. Transformam blocul in Entity (apasati click-dreapta -> Tie to Entity), in chenarul Class scriem tipul entitatii, si anume func_water, dupa care ii setam atributele: la Render Mode alegem Pure Color (astfel nu va mai conta textura), la FX Amount setam transparenta (0 - invizibil, 255 - opac), iar la FX Color alegem nuanta.
5. Construim o rampa
- folositi-va de unealta Vertex in planul x/z, pentru a da bazei rampii o forma oarecum mai acceptabila.
https://2img.net/r/ihimizer/img386/3907/60671320ik1.gif
6. Tineti apasat CTRL, selectati toate componentele ei (bazinul,apa si rampa) si grupati-le (click dreapta -> Group). Amplasati piscina unde doriti. Nu uitati de entitatile indisponibile unei harti:
info_player_start / info_player_deathmatch - puncte de spawn
light / light_environment - lumina
trigger_camera - locul unde "filmeaza" atunci cand te aflii in Team-Menu
SFAT: creati entitatea info_player_start inainte de a construi, pentru a aprecia raportul dintre volumul jucatorului si al obiectelor din jur
- Data de inscriere : 01/01/1970
:: Jocuri :: Counter Strike :: Tutoriale
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Vin 04 Ian 2013, 4:27 am Scris de guard207
» Metin 2 Steel By Game2Mover
Vin 31 Aug 2012, 10:21 pm Scris de Game2Mover
» Diablo metin2 , server pvp-pvm 2012 , armuri 2012 etc
Vin 24 Aug 2012, 5:00 pm Scris de antonialexandru
» Amnezia-Metin2 server pvp/pvm 2012 hostat
Mar 21 Aug 2012, 1:45 am Scris de antonialexandru
» Vortex-Metin2
Mar 03 Iul 2012, 6:42 pm Scris de ionutzule
» Purple dream2
Mier 13 Iun 2012, 9:05 pm Scris de da1234da
» Steel MT2 PRivat Server RO
Mier 06 Iun 2012, 4:04 pm Scris de Fasandam
» server metin2 in curand
Sam 02 Iun 2012, 3:58 pm Scris de mortalio
» Silent2 Metin2 PVP MOD || 8 GB RAM
Lun 14 Mai 2012, 9:31 pm Scris de silent2